fredag 18 december 2009

Lejonfrö


Har spenderat mycket trevlig och intressant tid med att stoppa näsan i en horoskopsbok, tjaa och den hade en hel del att säga om ett och annat och jag har skrattat mer än en gång och jag fnittrar lite inne i själen utav att känna igen ett och annat drag av det hela personlighetskalaset. Och jag blir liksom lite små sugen på strålkastarljuset och hoppa över rädslor och sinnesförvirrade hjärnspöken! De går ju endå alltid vilse.. Ja!

Naah, för mycket glöd och viljestyrka är vad som exsisterar och jag vet att hjulet aldrig slutar snurra, runt runt och det gör mig lite extra lycklig av livet och jag smårler i tanken av hemlighetsfulla livstankar av tillvaron och livet och känner att hela världen ler åt mig, och jag ler tillbaka och tänker mig att summan av kademumman är att om alla i världen befolkning log lite oftare så skulle hela Jorden stråla galet!!!...... Och kanske skulle just det vara lösningen på världens djupaste världsproblem?

(Som en lite parantes av det hela^^)

Inga kommentarer: