onsdag 30 december 2009

2009, adjö!


Tiden har runnit ut...

Detta året har jag:

-haft fyra olika jobb: bensinkorts informatör, barnskötarevikarie, städare och servitris
-lärt känna många nya fina människor ^^
-fått en egen lägenhet
-insett ett och annat om mig själv
-varit sjuk i 8 veckor i rad, varav 3 i bihålsinflamation
-blivit kär i mig själv
-blivit kär i livet
-tränat mer
-ändrat kost, vilket bla. ledde till att jag varit frisk från förskylning i tre månader , vilket jag inte minns hände senast.
-blivit universitetsstuderande på socionomprogrammet (trots jag missade uppropet :S vilket typ nästan ingen av er vet... Ibland har jag mina hemligheter^^)
-haft min första sommar i Göteborg
-hittat tryggheten i mig själv
-lämnt ett och annat bakom mig
-klippt mig kort och ruffsig
-accepterat helheten utav att vara jag

Bugar och bokar för ett fantastiskt år.

2010, Välkommen!


Inga kommentarer: