fredag 27 november 2009

Skvätt lite färg på dig vettja!

Jag gjorde en namnskylt för si så där exakt ett år sedan men jag vet inte exakt varför jag publicerar den just nu. Men jag kanske bara kände för att färglägga mig själv en smula och sprida idén vidare^^. Skvätt lite färg på dig själv vettja!

Eller jag tror faktiskt jag skulle må alldeles förträffligt bra utav lite färgkrig just nu för att skaka om vardagen mitt i det vi kallar "vinter" och jag blir shockad varje gång någon ropar till och säger att det är julafton om si så där 28 dagar!!? Helt konstigt men ändå verkligt och på söndag är det jag som hänger upp julstjärnan och kanske även i år blir det en julpyntad palm i stället för julgran ;)


"Sött, vaket sagoväsen står och hänger...."

-Upp och hoppa med dig!! ;)

-Ja jag skaaaa!
..Och ja nu känns plötsligt allt mycket bättre!

Ska strax iväg och utmana mig själv på servitrisgolvet, sprida lite glögg och julkänsla^^ tjoho!


Inga kommentarer: