måndag 16 november 2009

Sanndröm eller icke sanndröm?



Jag har tidigare sagt att: "-Om jag någon gång ska tatuera mig, så blir det en Yin och yang symbol!" Men jag har innan inte riktigt sett någon anledning till att slutföra idén. Men nu det senaste har jag blivit mer sugen då tankar i mitt huvud har snurrat i stil med "Älska alla dina sidor..." vilket är värderingar jag har petat in i en strävar efter balans. Och det är något jag gärna påminner mig själv om varje dag för resten av mitt liv!

Det som hindrar mig en smula är tanken att det skulle göra så ooont!

Så härom veckan köpte jag en spikmatta, och när jag provlåg på den och spontant skrek till: "Aj!", så tänkte jag... Att om jag klarar av att ligga på den i 30 minuter... då lär jag klara av att göra en tatuering!

Mm, det började med 10 minuter på mattan efter den dagen..

Men i går låg jag där i hela 30 minuter, och jaha... men såå snabbt trodde jag inte att det skulle gå! Så i natt drömde jag att jag tatuerade mig på insidan av vristen, och det kostade 500 kr! =P

Så frågan är: Ska jag, eller ska jag inte..

Spontant tanke testning:
Om Ja (känns bra)
Om Nej (men varför inte?)

Den som lever får se!

Inga kommentarer: