torsdag 15 oktober 2009

Hoppahoppa gubbarna i Chokladfabriken!

Det lyser solstrålar utanför mitt fönster och fönstret är öppet och kallt är det men skönt är det och det piffar till höstkänslan en aning och jag fryser en smula men det gör inget för kroppen vaknar och ögonen strålar!
Eller jag snarare hoppar fram i hoppahoppa livet som gubbarna i Chokladfabriken och knasiga är dom men söta är dom och alla vill vi väll vara vår egna chokladfabriik!
Ganska mycket socker ur det hela och i dag kommer tanterna och tanterna lever lever livet lekande och upppiggande är det utav generationskomplex och fördomsfulla förvirringar. Bort från ljuset och in i verkligheten och alla är vi alla precis så som vi ska vara!

Och jag gillar det, jag gillar det nya och att det gamla faller bort och jag bara är när jag är det och shit,
-vad jag älskar alla mina vänner!


Inga kommentarer: