tisdag 18 augusti 2009

En miljon


Undra vad som skulle hända om jag finne en miljon under mitt nattduksbord? Tämligen chockerande skulle jag säga, men tänk om det vore så och alla vore gröna av grönaste betyg och
tittut!! så hade husets skogstomte tittat in och sagt:-Ja men du haar ju varit så snäll i år, iväg med dig och köp dig en klubba!

Klubba.. fanken heller att jag hade jag köpt en klubba (och då tänker jag inte bara på mitt rådande sockerförbud)

Nää, jag tänker storartat, explosivt, exotiskt, drömmarnas rike och gaaaaaaah aaa aa aaa a....
(hakar upp mig)

I slutändan finns det två vägar:

1. Ett stycke handlingsförlaming och nagelbitande

2. Hejdlös shopping, Wooohooo!

Jamenar, som ett litet tröstpris så här på sommarsnårskanten, sittandes på mina föräldrars altan med bihålsinflamation?..... Eller?....Kanske?....Lite.....?

Inga kommentarer: