tisdag 13 januari 2009

Små knytt i min ryggrad!

Det är små knytt i min ryggrad
de gräver, jonglerar, spelar badminton och hoppar på spik
Det sägs va naturligt, men jag ser viss galenskap i vassa taggar och tasslande maskar

Alltså knytt

Ja, de flyttade in i går morse, och sen har de stått still
Jag vet inte om de är välkomna
För hög musik och mycket alkohol är mot hyresvärdens principer

Det är illa för små knytt när det lutar mot vräkning på kota nr 35.

Kilo efter kilo
Det handlar om att ta i och trycka på
Tyngder över det vanliga sägs efter vetenskapliga undersökningar knyta upp knytteliv
Mil efter mil

Det kastas sten från våning fem
Det sägs vara påtok för många nötblandningar på en och samma gång

Så synd

På tal om annat sker det utflyttning i morgon klockan fem
Pick och pack för knyttegäng
Stick och brin och lämna mitt hem!!!

Inga kommentarer: