måndag 5 mars 2012

HEJ världen!


Det har verkligen legat på hyllan med bloggandet de senaste månaderna. Men mitt liv har fyllts med massa nya input, och summan av kardemumman: Man kan inte alltid göra allting samtidigt!

Men nu tänkte jag ändå göra ett försök. ;) Eller åtminstonne strukturera om min tid en smula och helt enkelt påminna mig om det som jag tycker är sjukt kul här i livet och göra det.
Att dansa är ett exempel. Och äntligen har jag kommit igång igen och går en danslektion i veckan, plus några drop in lektioner här och där:) Ja för nu när danssuget har väckts till liv igen är det ju vääldigt svårt att sluta ;) Och jag älskar verkligen att dansa! Känns som en saknad pusselbit äntligen har kommit på plats.

En annan förändring är att jag möblerat om vårt hobbyrum så jag fått mer och bättre ljus, mer praktiskt lättillgängligt samt att jag nu kan njuta lite mera av den fina utsikten från fönstret. Känner med en gång att detta leder till ett större sug att sitta här inne. Vi har även fått en radio av Henriks snälla och goa föräldrar så nu har jag även härligt radiobrus i mina öron. (Radiomusik och radiosnack har jag märkt väcker en hel del inspiration för skapandet).

I går fick jag tummen ur och fotade lite av det som jag pysslat med under vinterhalvåret. Henrik har köpt en ny och riktigt bra kamera vilket gör fotograferandet så mycket roligare! Här ner kan ni se senaste nytt!

Svart tuch

Lilla dagdrömmaren


Bebisdrake


Sångfågel


Akryl

Lilla kyssklumpen



Här monterar jag upp de nyaste örhängena jag har gjort.





Känner mig full av inspiration just nu! Helt underbart!


Inga kommentarer: