torsdag 19 maj 2011

Nytt namn!

Jag gillar fyndigheter. Och har funderat på mitt bloggnamn en del och testat lite tankar. När jag googlade på memoi dök det upp ett märke för strumpbyxor. Jag är tvungen att byta namn :/ Det finns många i världen och många idéer så det gäller verkligen att kläcka en egen.

Jag är Jag har alltid varit ett slagord för mig och MeMoi växer helt klart ifrån det. JagJag Karin. Korrekt översättning blir ju: MigJag. Då Me är taget från engelskan och Moi från franskan. Men me klingar bättre än I. Man måste få fuska lite ;)


Me and Moi -barnkläder

Meemoi - dateingsida

Memoi - strumpbyxor....


Asså, det går sådär..
Hjälp mig, Har ni några lediga förslag?
Fortsätter att spåna idéer: Mimoi, Memoy, Mimoy....
Eller skall jag låta mitt namn stå kvar?

MeMoi:Karin


Ja, tydligare än så kan det inte bli!

Och jag har ju alltid gillat att stå i centrum ;)


Inga kommentarer: