måndag 15 februari 2010

Väggmålning på gång...


Ytterligare en vägg i mitt hem ska prydas med färg och kreativitet. Upptäckt en förkärlek till att måla på väggar, som legat och pyrt i mig sen liten då jag t.ex. kladdade lite på min blåmålade vägg, full av stjärnor.

Väggen i mitt badrum är redan klätt med en trädranka, ett hjärta dinglande i en gunga och i skyn texten "fri som en fågel..."

Denna gången är det min garderob som blivit mitt projekt vilket kommer underhålla mig och mina kvällar framöver, insjunken i livets kreativitet till bra musik. Jag gillar det. Jag fullständigt älskar det! ...och jag njuter varje gång av det där skapande flödet jag känner när allt annat är som bortblåst och det enda jag känner, det ända jag tänker, är det som sker här och nu.. min pensel, min färg och det som mitt inre vill skapa^^.

Det dyker upp bilder så småningom. Jag har ett projekt på G!

-Vitruffig betongvägg á la my walk in closet. I will make it flower!


1 kommentar:

Anonym sa...

hej finakarin! kollar in din blogg lite å inspireras av ditt målande! =) underbart var det att träffa dig efter lång tid men som ändå kändes nyss när vi väl sågs! Här är mitt bidrag i cybervärlden: friliftsliv.blogg.se KÄRLEK emilia