torsdag 11 februari 2010

Flow, Oh my Oh!


Det är rena rama flowkalaset i kosmosvärlden och allt snurrar in i smällkarameller utav sjutusen femhundra etthundraen färger utav.. Violett!
Och ja kanske lite turkost och lila på det hela, och mitt upp i allt får jag tankar från en kväll i juli!

Jag gillar klippor. Ja jag gillar klippor och speciellt om dom är snälla och havet det skummar och filt har vi och vin har vi och du och jag och barndomsvänner från 90 talet pratar om livsblurr mitt i sommarhettan. Vi tänker på sånt sade den ena och andra tittar bort bort, bort mot horisonten och tror att det blir ännu ljusare då.
Ett kiloton av skojsigt skvaller om meningen med livet där allt finns nu, ja för tiden den är borta för då finns inte och sen har inte ens kommit än.

Ganska rörigt skulle du kanske säga och ja det kanske det är men vad vet jag om saken? Jag bara finns lite extra för tillfället eftersom tillvaron råkar vara så och det är bara att simma som jag brukar göra.
Här och nu och nu och Här och det är nästan så jag vill springa ut ur kroppen en smula, bara för att få känna känslan av ett extremt flow.
Oh my Oh!

Inga kommentarer: