torsdag 6 november 2008

Crazyhead!

Fram me saxen och sen va det kört!! Tillsisst hade jag nog mer hår på golvet runtomkring mig än på huvet. Ganska kul faktiskt, fast jag har inte vant mig än... Jag känner liksom inte igen mig när jag ser mig i speglen. Vart tog Karin vägen?! -BORTA!! =)
Känns befriande. Nu är det kort busruffs som gäller....

Önska bara att jag inte blev gul.
Igår va det fullfart me blekmedel, och Lisa fick vara min strålande frisör. Hon smeta och kleta och slet. Men va hjälper det när HM färgen gör en GUL?! *Paniiiik*! :(

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Jag valde att skratta!! Och diskutera alla möjliga alternativ för att göra mig *blond*!
Jaja, första gången frisördotterna köper hemmafärg, det är väl bara att gilla dramatiken.
Men idag är det jag som åker raka vägen till stan och köper silverschampo.


I övrigt inget jobb idag... jobbigt.

Hem till mysiga Sara och Sandra för å spela biljard, tvspel och sticka :) En riktig aktivitetsdag. MYS!

1 kommentar:

Bibblo-Sara sa...

oho, snart kommer du och snart får vi ses den nya färgen! hoho...