måndag 7 februari 2011

I dag skulle det kännas fint med lite bekräftelse.

Jag är mitt inne i: vad vill jag göra på dagarna?-tankar. Mycket spännande helt klart! Mitt i suset och bruset ramlade jag in på syogudien.com och gjorde ett test som skulle visa va jag var för tyyp!

Och så här blev det: Nu börjar det kittlas i kistan kan man säga! Nice!

Flest E – Konstnären

Du är en kreativ person som alltid använder din fantasi, även om du bara ska borsta tänderna. För att du ska trivas på jobbet är det oerhört viktigt att du får jobba efter dina premisser. Du skulle aldrig trivas på ett jobb med rutiner. Du vill jobba när du känner inspiration, även om det råkar vara klockan två på natten.

Yrken som passar dig:

Journalist

• Copywriter

Skådespelare

Författare

Tolk

• Musiklärare

• Florist

Dansare

• Konstnär

Make up artist

• Dekoratör

Designer

• Copywriter

Fotograf

• Bildlärare

Webbdesigner

Frisör

• Kantor

• Dramapedagog

Arkitekt

Museitjänsteman

FORTSÄTTNING FÖLJER........................................................................................


2 kommentarer:

Nathalie sa...

åh det testet vill jag också göra:D

memoiKarin sa...

Det är bara att göra det ;)