tisdag 25 maj 2010

Det är en saga vi lever i


Dagens projekt:

Jag tänker på drömmar, drömmar...
och jag hoppar ner i kaninhålet och vandrar ner ner (ökar takten)
ja ner ner i den andra världen och upptäcker små små ting av prickar och flygande väsen och:
Att det är en saga vi lever i!!

Ja och som sagor skall vara där vi inte vet
vad som är upp och vad som är ner!

Men vi är:
-mitt i livet!
-var i livet?
-vi äälskar livet!

Och vi springer runt bland blommande lossasväsen
bland världens glimmande skeeen.

Och ja! Jag vet!

Psst, det är en...

2 kommentarer:

Anonym sa...

karin hej! kom att tänka på att du sa att du visste någon bra vägledare i borås..om jag inte minns fel. jag skulle gärna vilja få kontakt med någon så tips motages tacksamt!
kram emilia

Zandra sa...

Wow! Fantastisk tavla! Du har sån jäkla talang! Saknar dig fina.