måndag 15 mars 2010

Up and down and up!

Det känns liksom vår över hela mig.
Blommande blom väder utav lila, grönt, rosa och violett.
Ja jag har smakat sötsaker från kronbladen och känner virrvlande fäderfä flyga hit och dit och fram och tillbaka och sviiiiish, det skumpar såpbubblor på flaket där borta och jag tittar stora ögon på smällkaramellen i bristningsgränsen
av körsång!!

Ja och det finns massor av harmoni i min själ och allt allt ja jag ramlar mot känslan att känna!
Det är ett lekande liv av hållplatser
och det finns ingen som jag gillar bäst!

Jag gillar allt
och jag gillar helheten
och jag skriker,
skriker från botten av magropen Att.....

....bla bla bla bla bla bla bla bla bla, ja jag är så barnsligt kär i att leva livet!
And it gooooooes up and down and up and down and up and down!
And up!

Inga kommentarer: