tisdag 5 januari 2010

Som Timon säger.


Jag vänder dygnet en smula och tappar skolrutinerna då schemat blinkar tomt dock med underliggande fuffens som ska presteras. Ingen fara skulle jag tro och har det rätt skönt tillsist och släpper taget av prestationskrav.. Ja, eller försöker. Mest för att jag idag behövde en paus.

Snölkaos i västsverige sägs det. Ganska vitluddigt skulle jag säga, men visst snöar gör det och kallt är det men jag tog mig friheten att kasta mig ut i kvällsvädret för en uppfriskande promenad. Rensar själen skulle man kunna säga. Eller mera hjärnan och det desto bättre!

Hemtenta om två dagar och ja, jag känner mig en smula snurrig och har ingen koll på någonting men i stundens hetta brukar jag kunna mer än jag tror. Så jag förlitar mig på detta denna gången också och tänker att "det löser sig" några hundra gånger bara för att göra situationen lite trevligare.

Jepp, det här är livet som Timon säger och jag håller med och kryper ner i soffan och blickar vidare på filmen från 1800-talet.

-Ganska trevligt faktiskt :)


Inga kommentarer: