onsdag 6 januari 2010

Flummstorm


"Jag sätter mig bara i någon form av glasbubbla utanför verkligheten.- Gud karin vad du missar mycket om du ska leva på det sättet. Hoppa ut ur glasbubblan och lev istället. Lev för stunden och ta nuet med storm. Lev ut ha tro på att allt blir det bästa. Vad det än är, så kommer det vara det bästa. Universum tillåter inte något annat. Va den du är genom att bara vara. Öppna upp ditt halschakra, öppna upp ditt hjärtschakra och andas in livsenergin som finns omkring dig. Rör dig genom livets glödande källa och lyssna på ditt inre. Agera spontant efter ditt inre väsen och din inre röst och låt inga rädslor hindra dig från att säga eller vara den du är, då känner du livsenergins levande dans!! Då jag tillåter mig att träda fram ur dimman och då jag stiger in i ljuset av kärlek, ljuset av livglädje och gemenskap med helheten. Träder in i meditationens närvaro av varje levande sekund av existens. Då lever jag. Då lever du. Då lever du me ditt hjärta och då lever du livet!"

-Åååå, herre gud vad flummig jag låter! :P

1 kommentar:

Lisa sa...

hippie ;D me like!