onsdag 19 oktober 2011

Bajsvarning

Fet
Bildvägg inne på WC

Det kära toalettbesökt
-Oftast tråkigt, snabbt och ogillande.

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

Homosapiens tankar i toakön:

-Åh nej, inte igen. Kö, köööö. Alltid denna kö!!! Jag måste bajsa, NU!

(suckande, stönande, kliar sig i huvudet, lätt ångestuttryck i ansiktet)

-Men kom igen, vad gör de där inne?? Lägger en kabel??? Det är ingen annan än JAG som behöver lägga en kabel!

(Början till ånger, söker förklaring, förståelse)

-Varför åt jag från det där gatuköket? Jag tyckte ju det verka skabbit. Men jag var hungrig!! Okej?? Jag behövde föda. Jag var ut svulten. Jag börja känna luften i magsäcken dra ihop!Som ett russin. Intetsägande. Bort glömd.... Jag behövde mat.

(fem minuter senare, panik)

-Mammaaa......

SPLASCH!!!!!

- Beundra konsten, med måtta -




Inga kommentarer: