måndag 28 september 2009

Utslängd!!!


De blurrar blurrord ur mitt inre och det sprakar och bakar
skapar något ur kreativietmaskinen utav hjärta, själ och varelse.
Min varelse mitt lilla spökmonster som käkar praliner och går på tå.
Tå tå tå-rar flödar av känslor och förvirring.
Dektektivarbete av sötaste arten.

Spaning späjar spökrunda efter svar av självklaraste arten.
Hänger och dinglar lite här och lite där och funderar över tyngdkraften och vad som
ramlar först..

Gaah det virrvlar av sötsaker och hjärnan gapar tom i ett försök till högaktivitet
på lättaste graden

Motsägelsefullt av bara farten utav ovett och etikett

Det blåser höststormar och jag flyger.
Flyger flyger rakt in i det nya och slängs ut av universums hyresvärd från våning 42
"Du har ingen talan" sade talmakarn och putta mig över dörrkanten och:

-Hej här står jag, gladaren är gladas och jag börjar tänka ett steg längre och inser:
Massa fina saker mitt uppe i all förvirrad galenskap....
"Vilken lyckans ost jag är!" plingar det i huvudet och tänker lite extra på alla fina vänner jag har i min omgivning..

....Aaa... det är härligt att leva i dag också....

Inga kommentarer: