tisdag 30 december 2008

Mmmm, det är musikal i blodådrorna
det forsar, rinner det till och med sprutar musiknotor och G klavar
allt för operetten, snestegen den stora kören och
Oj vad hela publiken strålar
mitt i strålkastarljuset står allt det som vi älskar
älskar med
älskar utav
Det är Musikaaal i blodådrorna
och vi skriker, skriker från botten av maggrupen där magen står tom
cocosmjölk och fräsiga wokgrönsaker
nya kläder
snygga kläder
aaa mina kläder
julrea är det
rea för 750 elfte gången detta året
oooooo ge mig musikal å ådrorna
De mig det där jag älskar mest
scenljus
lack läder och paljetter
Det är snurr i hjärnan på mig
och snart kommer jultomten EN GÅNG TILL
(suck tomten, du gör repriiis, repsi vill vi inte ha!)
Frächa volörer av sockerärtor

och kanske en och en annan uppföljare.
Av det vi tycker om...

Inga kommentarer: